Якщо у вас уже є обліковий запис у нас, увійдіть за допомогою форми входу.
Ваш обліковий запис створений
Дякуємо за реєстрацію Магазин светотехники "Egoled"!
Ви будете сповіщені електронною поштою відразу після активації вашого облікового запису.
Якщо у вас виникли будь-які запитання, напишіть нам.
Вихід
Ви вийшли з особистого кабінету.
Ваш кошик збережений. Зміст кошика буде відновлений при наступному вході в особистий кабінет.
Політика повернень
Як здійснити обмін та повернення?
Перед тим, як зв'язатися з нами, перевірте такі аспекти:
продукція, яку Ви бажаєте обміняти, не була у вжитку і на ній відсутні механічні пошкодження: сколи, вм'ятини, подряпини та ін.;
Ви зберегли упаковку продукції, а її комплектація повністю відповідає опису паспорта виробу;
цілісність ярликів, маркувань чи заводських пломб на товарі не порушена.
Крім того, ми залишаємо за споживачем право обмінювати товар належної якості, якщо він не задовольнив його за суб'єктивними показниками: формою, кольором, розміром та ін. Усі вимоги щодо зовнішнього вигляду, цілісності продукції та збереження упаковки відповідають викладеним вище. Безперешкодно зробити подібний обмін споживач може протягом 14 днів із моменту покупки.
Якщо споживач вважає, що виріб має невідповідну якість чи вид, тоді як із погляду виробника продукція підпадає під критерії товару належної якості, обмін буде проведено. Якщо виріб не працює, його обмін або повернення може розглядатися виробником лише при наданні сервісним центром висновку про невідповідність виробу. При цьому сам сервісний центр має бути авторизований компанією Egoled для виконання подібних експертиз. Крім того, в акті експертизи має бути відображено, що товар використовувався за призначенням та базові правила його експлуатації споживачем порушено не було.
Для того, щоб запросити обмін або повернення товару, необхідно зв'язатися з менеджерами компанії BIOM по багатоканальному телефону, вказаному на сайті. Споживачу необхідно буде повідомити своє ім'я та номер замовлення, в якому знаходився товар, що підлягає обміну.
Виріб надсилається за допомогою поштового сервісу «Нова пошта». Детальні умови та адресу пересилки менеджер повідомить телефоном.
У разі, якщо обмінюється товар належної якості, вартість пересилки оплачує покупець. Якщо товар має неналежну якість, обмін та сервісне обслуговування у межах терміну дії гарантійних зобов'язань провадиться рахунок виробника.
На які випадки гарантія не поширюється?
Компанія Egoled може відмовити покупцю в обміні або гарантійному ремонті, якщо:
цілісність заводських пломб на виробі порушено;
на товарі є сліди неакуратного використання виробу та механічні ушкодження;
було порушено правила експлуатації, викладені у технічному паспорті;
на товарі є сліди розтину споживачем чи третіми особами;
конструкція чи комплектація товару змінена.
Крім того, гарантійні зобов'язання втрачають свою силу, якщо:
товар досягнув часу природного зносу або вичерпав свій ресурс;
товар був пошкоджений внаслідок ненавмисних чи недбалих дій покупця;
товар був пошкоджений стрибкоподібною зміною напруги в живильному електричному ланцюзі;
товар був пошкоджений елементами системи, де він експлуатувався, чи викликаний її робочими дефектами;
товар експлуатувався неправильно чи за призначенням.