Якщо у вас уже є обліковий запис у нас, увійдіть за допомогою форми входу.
Ваш обліковий запис створений
Дякуємо за реєстрацію Магазин светотехники "Egoled"!
Ви будете сповіщені електронною поштою відразу після активації вашого облікового запису.
Якщо у вас виникли будь-які запитання, напишіть нам.
Вихід
Ви вийшли з особистого кабінету.
Ваш кошик збережений. Зміст кошика буде відновлений при наступному вході в особистий кабінет.
Доставка і оплата
За Києвом замовлення на суму понад 4999 грн. Доставляються безкоштовно.
Способи доставки
Самовивіз із магазину;
Доставка по Україні Новою поштою, адресна доставка;
при заказі до 300грн, доставка НП здійснюєтьсяпри предоплаті100грн на рахунок ФОП ;
адресна доставка по Києву (протягом години).
Способи оплати
Безготівковий розрахунок;
Накладений платіж;
Готівковий розрахунок.
ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ
Якщо товар вам не підійшов або виявився бракованим — вихід є.
Для того, щоб зробити повернення або обмін товару належної якості, переконайтесь у наступному:
Пройшло не більше 14 днів днів з моменту покупки (без урахування дня покупки)
Збережений товарний вигляд;
Товар не був у використанні;
Товар не входить до списку товарів, які не підлягають поверненню відповідно до законодавства;
У наявності вся комплектація товару, в тому числі упаковка без пошкоджень.
У разі виявлення дефекту товару:
— Ми відповідаємо за якість нашої продукції, тому безкоштовно зробимо обмін товару чи повернення коштів за нього у разі виявлення на продукті значного виробничого шлюбу чи дефекту
— При надсиланні транспортною компанією «Нова Пошта» кожна посилка страхується на повну суму вартості продукту. У таких випадках відповідальність збереження цілісності товару несе транспортна компанія «Нова Пошта». Радимо подивитись посилку при її отриманні безпосередньо на відділенні Нової пошти, щоб переконатися в її цілісності. У разі виявлення слідів пошкоджень при транспортуванні, повідомте про це працівника Нової Пошти та складіть акт приймання-передачі та претензії.
Оформити обмін чи повернення можна кількома способами:
— Зателефонувати або написати в Telegram/Viber за телефоном +38 (096) 004 00 22
- Написати на електронну пошту: egoled@ukr.net
* Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Усі транспортні витрати несе покупець.
Розгляд запиту про повернення відбувається протягом 10 днів із моменту звернення.
У разі задоволення вашого запиту про повернення коштів повернення відбувається протягом 2 робочих днів.
-Спеціальні умови : Світлодіодна стрічка 12 V продається онлайн тільки кратно упаковці (5 м), Оффлайн (в магазині) від 1 м.
- Алюмінієвий профіль продається тільки кратно планці (2м) і доставка здійснюється вантажним відділенням Н. П. (або з магазину).
- Неонова стрічка (бухта 50 м), продається від 1 м (тільки при 100% оплаті) та поверненню не підлягає.
- Неонова стрічка, блоки живлення, контролери – перед відправкою завжди перевіряються на працездатність нашіми співробітниками. Наші співробітники, в робочий час, готові проконсультувати вас, по підбору продукції, по телефону +380960040022.
Прохання, якщо тим чи іншим чином тимчасові міри оплати і доставки не влаштовують - узгоджувати замовлення з менеджером!